Tuesday 6 September 2011

Hantu Susu [ Full Movie ]

Sinopsis Telefilem Hantu Susu

Mengisahkan 4 jenis hantu dari telemovie yang lepas iaitu Pontianak kg Batu (Erra Fazira), Kum Kum (Marsha Londoh) , Tangisan Langsuir (Zarina) dan Penanggal (Amy Mastura). Keempat empat hantu ni berpindah ke kampung baru dengan niat nak bertaubat dan jadi hantu baik tetapi di kampung tu mula ada pembunuhan dan mereka berempat cuba menyelamat kampung itu dari Hantu Susu.Tetapi masing-masing ade kisahnya...

Siapakah yang akan melakonkan watak Hantu Susu? Sama-sama kita nantikan.


PONTIANAK KAMPONG BATU [ERRA FAZIRA]



Mira, seorang remaja yang berumur 17 tahun berpindah ke Kampung Batu bersama ibunya Tira untuk tinggal bersama makciknya, Kiah. Banyak kejadian pelik telah berlaku sepanjang mereka berada di sana.









KUM KUM [MARSHA LONDOH]


Mengisahkan Mawar (Marsha Londoh), seorang gadis yang kurang keyakinan diri dan sangat percaya akan dunia ilmu hitam. Mawar sangat benci terhadap seorang gadis yang cantik dan agresif bernama Shikin (Elfira Loy) kerana mereka berdua berusaha untuk merebut cinta seorang jejaka kampung yang tampan, sopan-santun dan berbudi bahasa bernama Yusof (Sharnaaz Ahmad). Pada satu hari, Mawar pergi berjumpa Mak Hitam (Didie Alias), seorang ahli sihir yang jahat untuk menjadikan dirinya lebih cantik dan menawan. Oleh kerana Mawar melanggar larangan bomoh, Mawar menjadi buruk dan dahagakan darah. Untuk memulihkan dirinya, Mawar terpaksa meminum 44 darah perawan.




TANGISAN LANGSUIR [ZARINA]

Perkahwinan Halim dan Jamilah tidak disenangi oleh Tok Ketua. Tok Ketua berpakat menculik dan morogol Jamilah dan membunuhnya. Saksikan kesudahan kisah Jamilah...
Part 1        Part 3         Part 5         Part 7     
Part 2        Part 4         Part 6

Setelah sekian lama, Razak akhirnya pulang ke kampung bersama isteri barunya. Tetapi sejak kepulangannya, kemalangan buruk telah berlaku kepada kawan-kawan sekolahnya. Seorang demi seorang telah dibunuh.

1 comment:

  1. Play The Real Money Slot Machines - Trick-Taking Game - Trick-Taking
    How to Play. Play air jordan 18 retro men blue order The Real 바카라 검증사이트 Money Slot where to buy air jordan 18 retro men red Machine. If you are searching where to order air jordan 18 retro racer blue for a fun, exciting game to play online, we have you air jordan 18 retro red covered.

    ReplyDelete